Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.07.2009 23:07 - pyrvoto
Автор: enix Категория: Други   
Прочетен: 748 Коментари: 0 Гласове:
2



почна се браааааат.... пък казват че съм бил повърхностен... това сигурно хората дето вече не ми говорят щото тия които още ми говорят не ми го казвар...аз сам си го казвам на тях... ама ко а са прай повърхностен съм... мисля само за това как единия ми приятел дето е 1,85 или 1,90 и тежи към 90 кила... тряа си намери някоя маца за него такава... от сорта на 1.80 и да е поне 60 кила... че да си пасват такива... пък мене ми минават през ума само мисли от сорта на как ша си намери някоя 1,55 45 кила дето ша я кърти на лягане и ставане докато неможе вече да показва 2 без 10 като хората.... ко а са прай такъв ша й бъде късмета на девойката.... (това за ДонЖи беше специално да не го пропусна) .... мдааааааа зарибяваш и ти без да искаш ама накрая нали знаеш ко ша стане... щото като не ма слушаш браааааат както винаги съм казвал... голям хуй лапни.....по-голям.... нидей лапа... ама ти не... забърквай са още в кашите там и накрая като дойде време да го ядеш да не съм чул "амамамама аз не исках така да стане" ... ем ша стане така... как иначе да стане... мноо добре знаеш от другата страна как е и какво си мислят хората и пак оставяш нещата така/... ама нищо де.... първото да го кръстите на мене ЕЕЕЕЕЕЙЙЙЙ!!!! Обиам Въ!!

кат доде още простотия пак ша сипя... ако някой случайно го е прочел това и нищо не е разбрал..... донт уори аз така си говоря....




Гласувай:
2



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: enix
Категория: Лични дневници
Прочетен: 27398
Постинги: 5
Коментари: 9
Гласове: 30
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930